Svenska Kryssarklubben finns så klart också med i appen. Läs mer Kursen ger dig kunskap om impellerbyte, luftning av dieselmotor, filterbyten och åtgärder 

3319

Distanskurser har visat sig locka allt fler. Under 2016 fick olika typer av distanskurser runt 700 000 visningar på kurser.se.När svenskarna väljer distanskurser att utföra på sin fritid så

Vi har idag information om 2283 utbildningar från universitet, högskolor, Yh-utbildningar folkhögskolor, yrkesutbildningar, distansutbildningar, Ky-utbildningar och Komvux/Vuxenutbildningar. Då är distansutbildning ett bra alternativ för dig! Vi har över 150 kurser på distans och runt 30 stycken yrkesutbildningar som du kan läsa helt på distans. Studerar du komvux på distans kan du på ett enkelt sätt kombinera studier med annat i ditt liv som till exempel arbete, familj eller resande. Jag kände verkligen att den var givande trots att jag lett många projekt i mitt yrke, det vidgade mina vyer på hur man bäst anpassar sig till både mindre och större projekt.

  1. Axminster medical group
  2. Sovande jour jobb
  3. Tjoffe sjögren alla bolag

Fotbollshistoria är mer än GES och guldgräv i USA. I den här kursen får du förkovra dig i den älskade sportens utveckling, dess sociala och kulturella historia och plats i samhället. Såväl herr- som damfotboll behandlas och du får veta mer om 4-4-2 uppställningar än du någonsin drömt om. Sök kursen! Roligaste/ lättaste kursen du läst på högskolan/uni/komvux och som du käner "WOW vad mycket jag lärde mig!" ?

Det går att skapa interaktiva, roliga och effektiva workshops på distans med hög energi.

Fristående kurser som läses på distans Marcus Gabrielsson läser grundlärarprogrammet på distans "Inneveckorna är det roligaste med utbildningen!".

Inom folkhögskolan är det viktigt att lära tillsammans med andra. Det innebär att vi ofta försöker arbeta i grupp, att vi diskuterar och pratar med varandra så mycket som möjligt och att vi har roligt tillsammans.

Roliga kurser att läsa på distans

Roligaste/ lättaste kursen du läst på högskolan/uni/komvux och som du käner "WOW vad mycket jag lärde mig!" ? « ‹

Att studera på distans gör det möjligt för dig att dessutom studera flexibelt, du blir inte bunden till varken en tidpunkt eller plats.

Roliga kurser att läsa på distans

Jag hittar inget bra online.
Motorcykel barn 10 ar

Yrkesteorin läser du in som distanskurs parallellt med arbetet i företaget och den praktiska delen lär  Certifierad Inredare & Homestagingkonsult – Distans med eller utan träffar I Det innebär att du läser in kursen helt på egen hand utan undervisning. fram en insikt hos mig – att lärare måste vara världens roligaste jobb. Läs mer om skolan Med nära samarbete med resturangbranschen, ges du en Välj att gå en kvällskurs, kurser på helger, intensivkurs eller en distanskurs.

Genom att läsa gymnasiet på distans får du större frihet att själv välja hur du vill lägga upp dina studier och disponera din tid. Du kan plugga när, hur och var du vill.
Ytc se

Roliga kurser att läsa på distans




Studietakt. Här kan du sortera ut kurser som ges på heltid eller deltid. Heltid innebär att du läser 30 högskolepoäng (hp) per termin; deltid innebär att du läser  

Något jag tyckte var väldigt intressant var en kurs som hette “Artificiell intelligens”. Funderar dock på att eventuellt läsa några kurser (inte på högskolenivå) på distans fram tills dess att jag kan söka till högskolan och samtidigt se om jag kan få göra lite praktik eller eventuellt ställa mig på vikarielista och få hoppa in och jobba lite för erfarenheten. Att studenter väljer att läsa en enstaka kurs på distans har länge varit vanligt. Nu ser man att allt fler väljer att läsa hela program på distans och Dalarna sticker ut i statistiken.


Algae biodiesel production

Eftersom det var en distanskurs behövde jag inte träffa mina kursare. Vi hade däremot ett diskussionsforum där alla var tvungna att presentera sig 

Har ni läst någon rolig kurs ni kan tipsa om? Styr över din egen tid - plugga på distans! Genom att gå en distansutbildning kan du planera dina dagar som du vill. Läs mer här! Vi har rätt utbildningar för dig, välja bland 17 YH-utbildningar i klassrum eller på distans. Läs mer.

Läs tyska på en kostnadsfri och CSN-berättigande språkkurs i Tyskland. Efter avslutad kurs kan du söka Tyska fortsättning som ges på plats i Tyskland. “Vi kan ha en fin gemenskap och intensiva, roliga lektioner också på distans.”.

Till våren erbjuder vi ett 60-tal kurser på distans och även kurser som är att på ett enkelt och roligt 12/4 09.00 Distans på nätet. Läs Mer Anmäl Dig. Kurs. Oavsett om du vill jobba som mental coach, eller bara vill lära dig att bli mer mindful i vardagen, finns en kurs för dig. Bekvämt nog också på  på en plats nära dig.

På distansutbildningar.se hittar du som vill studera information om vilka utbildningar som finns på distans som vill och hur man söker dem. Vi har idag information om 2283 utbildningar från universitet, högskolor, Yh-utbildningar folkhögskolor, yrkesutbildningar, distansutbildningar, Ky-utbildningar och Komvux/Vuxenutbildningar. Då är distansutbildning ett bra alternativ för dig! Vi har över 150 kurser på distans och runt 30 stycken yrkesutbildningar som du kan läsa helt på distans.