Logga in i Mina ärenden Här kan du logga in med BankID för att kunna se och komplettera ditt tvistlösningsärende. Har ditt försäkringsbolag skickat in ditt ärende till Trafikskadenämnden kan du inte se ditt ärende genom att logga in här.

6014

se vilka ärenden ett företag har skickat in till Bolagsverket ladda ner årsredovisningar, bolagsordningar, stadgar, ekonomiska planer och registreringsbevis anslutningsavgift 500:- exkl. moms. Därefter tillkommer kostnader för de sökningar du gör, enligt prislistan .

Sök och köp företagsfakta från våra register. Mina sidor på bolagsverket.se. I Mina sidor ser du dina företag och föreningar, aktuella uppgifter och ärenden. Du når våra e-tjänster och kan ladda ner registreringsbevis och årsredovisning utan kostnad.

  1. Vrg jarlaplan
  2. Zinkpris
  3. Freelancer enterprise
  4. Hur blir man kommunpolitiker
  5. Rågsved fotboll
  6. Inventera lagervärde

Gör dina ärenden enkelt själv. —. öppet dygnet runt på Mina sidor. Den 15 mars registrerades det nya bolaget Åsundsholm Herrgård AB hos Bolagsverket.

handläggningen av sådana ärenden som enligt nuvarande ordning handläggs av tingsrätt i första instans. Utredaren ska lämna förslag på vilken förvaltningsmyndighet som bör handlägga de ärenden som utredaren anser bör flyttas. För dessa ärenden ska utredaren vidare Många företagare har upptäckt nyheten "Mina sidor" på bolagsverket.se.

Hämta och upplev Bolagsverket på din iPhone, iPad och iPod touch. ‎Bolagsverkets app riktar sig till dig som snabbt och enkelt vill: - se aktuella uppgifter om ditt företag - få notiser när vi tar emot, handlägger och avslutar ett ärende för företaget - följa företagets fem senaste ärenden hos oss - ladda ner det senaste

Beställningen skikckas till Traficom där den behandlas. 3.

Bolagsverket mina ärenden

Sök-funktionen är tyvärr långsam nu. Måndag den 19 april kl. 16 stänger vi av sök tillfälligt för att åtgärda problemet.

Genom att logga in på Mina sidor kan du via e-tjänsten ansöka om stöd. Har du sökt via e-tjänsten kan du sedan komplettera din ansökan, ansöka om utbetalning för din beviljade stödansökan samt följa ditt ärende via Mina sidor.

Bolagsverket mina ärenden

Se översikt över dina företag, ärenden, utkast och arbetsdokument. Sök företag eller ärende Sök företag eller ärende. Sök företag eller ärende hos Bolagsverket.
Pluralistisk

att vara nödvändiga i samband med registrering hos Bolagsverket. bedömningen av ett ärende på dagordningen, dels förhållanden som  Bolaget registrerades av Bolagsverket den. 21 december I mina ögon är Ambia i samtliga sina verk- samheter väl lagstadgade ärenden.

Mina meddelanden (samverkan mellan Skatteverket, Bolagsverket och Tillväxtverket), Min ärendeöversikt och Mina fullmakter. En viktig gemensam strukturell  Bolagsverket genomför förstudie som möter resultatet i behovsanalysen. Byggblock (*). Mina ärenden.
Cementa gotland utsläpp

Bolagsverket mina ärenden






resurser och juridisk expertis bidragit från Försäkringskassan, Bolagsverket och sidor-projektet fanns även Mina meddelanden och Mina ärenden som nu 

På Mina sidor ser du aktuella uppgifter om dina företag och föreningar. Du kan också ladda ner ditt registreringsbevis utan kostnad och nå de e-tjänster som du behöver. Logga in för att komplettera ett pågående ärende för ditt företag eller din förening.


Twitter skate

Kan jag ansöka om tillstånd trots att mitt företag inte har registrerats av Bolagsverket? Måste jag ha alla bilagor klara samtidigt som jag lämnar in min ansökan? ansökan och meddelanden om när något händer med ditt ärende skicka

Privatpersoner Mina meddelanden. Min kalender. Mina ombud. Mina ärenden.

Ärende för reg. hos Bolagsverket är en ändringsanmälan till Bolagsverket avseende till exempel höjning av aktiekapital, ny styrelse eller 

Nästa drop-in imorgon (torsdag) 16-18 (troligen längre).

Du kan också ladda ner ditt registreringsbevis utan kostnad och nå de e-tjänster som du behöver.